Tuesday 20 September 2011

Da TiREd dAy

Hari ini dari pagi lagi ada kelas hinggalah ke petang. dari kampus ke PC, dan dari PC ke kampus balik...ermmm..penat jugak rasenyer. Pagi2 kelas En. Aziz, semangat sikitlah dan terasa rugi kalau tidak pergi lak kan...kelakar jugak kadang2 en.aziz nie...tergelak2 kami dalam kelasnyer......hahahaha100x.
Semalam baru saya dapat membuat blog dan hari ni menjenguk kembali blog, tengok2 blog sambil2 tu rasa nak mencantikkan lagi blog dan saya pun apply la pelbagai corak yang boleh bagi 'vogue da Vase' saya yer blog nie.
Tapi....geramnyer alahai, internet plak slow...lamanyer kene tunggu...."nie yang leceh nie wat blog"- rungut hati kecilku...huhuhu. Saya membaca kembali 'post' yg saya buat semalam tuh dan terperasan nama en. Aziz silap, minta maaf en.Aziz, ampunkan saya....nama pensyarah saya yang dipanggil en.aziz ialah........En. Ab.Aziz Bin Mohd Yatim..tetapi saya telah betulkan apa yang saya post semalam....

No comments:

Post a Comment