Monday 19 September 2011

FiRst DAy....12/9/2011

- Hari ini rasa sangatzz bersemangat,yelah hari pertama kuliah setelah kian lama bercuti (4 bulan) tanpa belajar...dan saya rasa otak dah jadi karat untuk mengingati teori-teori kaunseling..hehehe..saya tidak sabar nak jumpa rakan-rakan yang saya sangat rindu kat mereka semua laaaaa...

- kuliah pertama, pensyarah masuk dan hari ini lah kami semua pelajar sem5, kursus At04 diambil oleh En. Ab. Aziz Bin Mohd Yatim. Daripada sini, barulah pertama kali saya berpeluang dapat memasuki kelasnya dan selama ini, saya hanya mendengar sahaja tentang dirinya daripada senior-senior yang lepas.

- pada sebelah petang itu, berjumpa lagi dgn en. aziz dalam kelaz Penaksiran (6jam kredit)...pelbagai yang saya fikirkan tentang assignment yang diberi...hermmm..(risau)..hehehe

No comments:

Post a Comment