Saturday 1 October 2011

PalapES....

Kenangan gambar semasa menembak di kuala kubu baru

Hari ini ada latihan lagi...minggu ke-3, ada 3 minggu berturut-turut lagi untuk menghabiskan latihan nie....sangatz lah letih tetapi inilah yang bakal aku lalui sebagai seorang PALAPES....memanglah letih tetapi inilah jalan yang ku pilih pada awal2 lagi saya menjejaki ke dalam UPSI setelah bergelar pelajar disini.....walaupun kekadang terasa  sangat lah 'fedup', saya hanya teruskan sehinggalah selesai latihan PALAPES ini selama 3 tahun berturut-turut....AMIN........kini saya sudah menjadi Senior, tahun ke-3 iaitu tahun last menjalani latihan PALAPES sebagai seorang kadet...saya berasa syukur sangat saya dikurniakan kudrat sehingga sampai ke tahap ini...bangga sekejap,hehhehe....

No comments:

Post a Comment